Organització i resultats
Visió general, estatuts, òrgans de govern i organigrama, informes anuals...
Més informació
Gestió econòmica i pressupostària
Auditories, transferència de coneixement, tarifes CRM...
Més informació
Personal
Recursos humans, condicions laborals, HRS4R, vacants...
Més informació
Calendari de treball
Més informació →
Contractes públiques
Més informació
Política de privadesa (RGPD)
Més informació →
Salut i prevenció de riscos
Pla de prevenció de riscos, protocol d'emergències de la UAB...
Més informació
Sol · licitud d'informació
Més informació →
Compliment legal
Compliment legal
En compliment del Reglament (UE) 241/2021 del Parlament Europeu i del Consell, el Centre de Recerca Matemàtica (CRM) ha elaborat un Pla de Mesures Antifrau, amb l'objectiu de protegir els interessos financers de la UE.
Tots els empleats de CRM comparteixen aquest compromís, assumint com a deures: actuar en interès general, amb subjecció i compliment a la Constitució, l'Estatut d'Autonomia i la resta de l'ordenament jurídic, i actuar d'acord amb els principis de objectivitat, integritat, neutralitat, responsabilitat, imparcialitat, confidencialitat, dedicació al servei públic, transparència, exemplaritat, austeritat, accessibilitat, eficiència, honestedat, promoció de l'entorn cultural i mediambiental, i respecte a la igualtat entre homes i dones.
Compliment normatiu
En compliment del Reglament (UE) 241/2021 del Parlament Europeu i del Consell, el Centre de Recerca Matemàtica (CRM) ha elaborat un Pla de mesures Antifrau, amb l'objectiu de protegir els interessos financers de la UE.
Tot el personal del CRM comparteix aquest compromís, assumint com a deures: vetllar pels interessos generals, amb subjecció i observança de la Constitució, l'Estatut d'Autonomia i de la resta de l'ordenament jurídic, i actuar d'acord amb els principis d'objectivitat, integritat, neutralitat, responsabilitat, imparcialitat, confidencialitat, dedicació al servei públic, transparència, exemplaritat, austeritat, accessibilitat, eficacia, honradesa, promoció de l'entorn cultural i mediambiental, i respecte a la igualtat entre dones i homes. .
Agència Antifrau de Catalunya
Agència Antifrau de Catalunya
Teniu coneixement d'un cas de frau o mala pràctica? L'Oficina Antifrau de Catalunya ens ofereix un canal de denúncia, garantint la confidencialitat del denunciant, contribuint així a reforçar la integració del sector públic a Catalunya.
Agència Antifrau de Catalunya
Teniu constància d'un cas de corrupció o de mala praxi al sector públic català i podeu aportar proves? L'Oficina Antifrau de Catalunya us ofereix diversos canals perquè pugueu denunciar qualsevol situació de frau o corrupció de la qual tingueu constància relacionada amb el sector públic català. Sempre garantint la confidencialitat de l'alertador, que contribueix d'aquesta manera a reforçar la integritat del sector públic a Catalunya.
Caixa de denúncies
Canal de denúncies
La Ley 2/2023 reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció de les instruccions per facilitar la denúncia de qualsevol delit o infracció existent en el dret de la Unió europea. Siguiendo este mandato, el CRM posa a disposición pública un canal de comunicación de delitos o infracciones.
Caixa de denúncies
La Llei 2/2023, per la qual es regula la protecció de les persones que denuncien infraccions normatives i la lluita contra la corrupció, ofereix instruccions per facilitar la denúncia de qualsevol infracció o delicte de la legislació de la Unió Europea. D'acord amb aquest mandat, el CRM ofereix un canal públic per denunciar infraccions o infraccions.
Canal de denuncias
La Llei 2/2023 reguladora de la protecció de les persones que informa sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció dona instruccions per facilitar la denúnica de qualsevol delicte o infracció existent en el dret de la Unió europea. Seguint aquest mandat, el CRM posa a disposició pública un canal de comunicació de delictes o infraccions.