seleccionar pàgina

Què és una factura electrònica?

Una factura electrònica és un document electrònic que:

 conté el mateix tipus d'informació que apareix en una factura tradicional i que s'envia per mitjans electrònics.

 té validesa legal quan porta una signatura electrònica avançada que garanteix l'autenticitat, integritat i no rebuig.

 es pot processar electrònicament i es refereix a clients i proveïdors.

Si necessiteu més informació sobre la factura electrònica, podeu consultar www.facturae.es​

Com presentar una factura electrònica al CRM?

A partir de l'1 de gener de 5, amb l'entrada en vigor de la Llei 2015/25, de 2013 de desembre, les factures emeses a qualsevol administració pública s'han de presentar en format electrònic (fitxer XML amb certificat digital XAdES). Només s'acceptaran les factures realitzades d'acord amb les especificacions del format de factura, signades electrònicament, mitjançant certificat avançat o oficial.

A l'hora d'emetre una factura electrònica és molt important indicar el nostre número de comanda, és la nostra referència i ens facilita la gestió, tramitació i pagament. Aquest número de comanda s'ha d'incloure a la factura, en el cas de facturació electrònica s'indicarà en el camp de factura: Referència Fitxa.

Els codis DIR del CRM són els següents:

✔ Oficina de Comptabilitat A09019029

✔ Unitat gestora A09019029

✔​ Unitat expedidora A09019029â € <

informació actualitzada [CAT​ALAN. Web de la Generalitat de Catalunya]

Com puc crear i enviar una factura electrònica?

El servei e.FACT​T no està destinat a l'emissió de factures. Tanmateix, hi ha una sèrie de solucions que ofereixen diferents empreses per a l'emissió de factures que es poden enviar a les Administracions Públiques Catalanes que disposen del servei e.FACT:

Solucions gratuïtes:

Solucions no gratuïtes:

Les nostres dades de facturació